Aula: Vores fælles intranet

Vi bruger Aula, når samarbejdet handler om fællesskabet på skolen, læringen i klassen som helhed og de daglige beskeder mellem skole og hjem.

Med Aula kan du:

• Følge med i, hvad der sker på skolen.
    • Kommunikere med vores medarbejdere og de andre forældre.
    • Tilmelde dig arrangementer og møder.

Vi anbefaler, at du kigger ind på Aula hver eller hver anden dag.

Du kan logge på Aula på aula.dk eller hente Aulas app til Android eller iPhone.

På Aula.dk skal du bruge dit UNI-login til at logge ind.

Hvis du har spørgsmål til Aula, vil vi bede dig kontakte skolens kontor eller dit barns klasselærer.

Gratis Office 365-progammer til dit barns pc

Som elev på skolen har dit barn mulighed for at hente Office 365 på op til fem private enheder.

Office 365 giver dit barn mulighed for at arbejde med Word, Excel, PowerPoint og OneNote. Det kan både være i mini-versioner på nettet, og i fulde versioner, som installeres på en computer eller anden enhed.

Skolen bruger Google Suite for Education i undervisningen. Det betyder, at dit barn kan bruge Office 365, men gemmer sine filer og produktioner i Google Drive.

Hvordan kommer dit barn i gang med Office 365?

På Aarhus.dk finder du en vejledning, som det er vigtigt at følge for at komme godt i gang med Office 365.

Brug en computer første gang dit barn logger på Office 365 eller henter programmerne. Så ligger opsætningen klar til brug på andre enheder, som tablet eller smartphone.